Піратський екшен Skull and Bones зробить акцент не на основний сюжет, а на історії гравців

Технологии

Мережевий піратський екшен Skull and Bones не буде робити акцент на розповіді — про це заявив режисер гри Раян Барнард (Ryan Barnard) в інтерв’ю виданню True Achievements. Розробники хочуть, щоб геймери самі створювали свої історії та обирали, яким піратом вони хотіли б бути.

Деякі оповідальні елементи в Skull and Bones будуть присутні. Історія буде розкриватися через важливих неігрових персонажів та контракти з ними. Але розробники з Ubisoft Singapure прописали лише загальні правила світу, а проробляти все в дрібницях не стали.

Піратський екшен Skull and Bones зробить акцент не на основний сюжет, а на історії гравців

Система розвитку персонажа в Skull & Bones називається Infamy, саме вона дозуватиме доступ до креслень різних типів кораблів, зброї та обладунків. Райан Барнард дав зрозуміти, що таким конструкторським документам важливо приділяти особливу увагу процесі дослідження світу гри.

Про геймплей піратського екшену Skull and Bones у подробицях було розказано на початку минулого місяця. Сам проект надійде в продаж 8 листопада 2022 для PC (Ubisoft Connect, Epic Games Store), PS5, Xbox Series X і S, а також хмарних сервісів Google Stadia і Amazon Luna.

Источник

Оцените статью
Добавить комментарий